tisdag 16 oktober 2012

Hur skall man komma ur den här koman...

som jag verkat ramla in i.
Luften har liksom gått ur mig å jag tycks inte få tiden att räcka till. Jag vill ju så mycket med mina dagar.

Jag vill träna, äta bra, umgås med vänner och familj, fixa i trädgård, fixa i växthus, ordna hemma och massor med annat...
Jag lyckas med mycket men nu börjar det bli trixigt. Jag prioriterar ju självklart vissa saker och jag behöver nytändning.
Något som gör att jag tar fram den lilla extra orken helt enkelt...

Jag letar i bloggar efter nygamla övningar och jag tror jag skall damma av min skivstång för att hitta lite gamla övningar.
Jag har beställt hem lite gosaker för att hitta en annan sorts nytändning också. :-)
Jag skall köpa ett gymkort lokalt så att jag kan stiga upp i ottan och köra min träning och kanske smita iväg och köra träning när som helst som lusten faller på.

Hitta motivation, kämpa, jobba på och kämpa lite till.

Detta är det som jag klickat hem.

Nya svettskydd för mina kb övningar

Vinter PW/springbyxor

En massageboll för stel rygg

En rockring med vikt för att köra magövningar.

En chinsstång som man spänner i dörr.

En chinsstång som du spänner fast i en dörrkarm (har inen aning om hur just nu men det löser sig).


Hoppas att det gör att proppen går ur... Annars får jag prova nya upplägg helt enkelt.

Såg att en del skickats så ny längtar jag tills det kommer med posten.

Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv