måndag 26 november 2012

På utbildning...

är jag i jobbets strategi och det är superroligt men även supersvårt. Jag brukar vara positiv och optimistisk och jag har varit det nu också...In i det sista... Men nu... Usch!!!

När vi pratar om vad det innebär så känns det som de mest logiska sakerna i världen... men när man sen får testfrågor om det så känns det precis tvärt om. Är jag trög eller???
Jag känner genast samma stress och press som jag kände i skolan, jag som i vanliga fall ha både bra sjävförtroende OCH självkänsla. Ok nu har jag hittat akilleshälen, att plugga. Usch och fy vad jobbigt.

Men det skall göras och det kräver hårt arbete även på kvällarna. Tre hela dagar är jag iväg och jag antar att det kommer bli mer och mer korvstoppning. Så efter den här tredagarskursen så kan jag behöva peppas upp...
Det kommer ju en certifiering i det här också... Frågan är om stressen och pressen kommer stjälpa mig. Den som lever får se, jag lovar att jag gör mitt bästa i alla fall...

Inga kommentarer:

Bloggarkiv