lördag 17 november 2012

Hush puppies...

Stöveljakten har gått så där. Fick hem de två paren jag spontan klickade hem men de var på tok för stora i skaftet, jag har verkligen missbedömt mina varders bredd. Inte alls så stora som jag trodde. så de ficck åka tillbaks. Förutom de så var de hur snygga som helst live.
Igår fick jag meddelande om att jag har fått ett annat par av stövlarna jag klickat hem... Hush puppies.

De var liten aning trånga men jätte fina. Hade kostat massor men 30 % rabatt gjorde dem lite mer prisvärd. jag hade på dem en liten stund och jag tror de töjt sig lite för de sitter jätte bra.- Blanka, svarta och fina. Jag behöver dem verkligen!
Jag skall dock vänta tills de andra kommer hem innan jag använder dem OM jag hellre skulle vilja ha några av dem istället...
Så nu går jag mest och tittar på dem här... De är fina.

Fina va?
Fick även hem lite snyggt från H&M som jag beställt.

Fram

och bak... i love it!

En julig klänning till lillan.

Snygg kavaj till mamman som jag invigde igår.

Love it! 50% rabatt på den gjorde inte köpet sämre.


Inga kommentarer:

Bloggarkiv