onsdag 14 november 2012

Trött, svidande händer...

Men så sjukt nöjd över dagens träning.
Insåg att jag glömt mina träningshandskar i väskan som står på jobbet. Jag förstod snabbt att det skulle innebära smärta men inte hoppar man över träningen för det. Hell no! Det som inte dödar härdar eller något sånt.
Visst är jag öm om händerna men oj vad bra det gick ändå.
Rolig träning... Jag känner dock att jag skulle behöva köra med lite tyngre än min 10a på vissa saker. Ska se om min 12a duger (är ju ingen competitionbell) å kanske att jag måste köpa en 14?
D blir dyrt d här men det är ju så kul.

Förresten så nådde jag en milstolpe idag, snatch med 16 kilo. Inte så många men jag gjorde det. Nu ska vi köra lite tyngre mina vänner, tekniken börjar sitta. Idag gick det skitbra tekniskt när jag snatchade, så länge  jag inte tänkte utan bara körde på. Det är när hjärnan kommer in i bilden som det blir problem.

Så mina vänner nu är det läggdax!

Kram på er

Inga kommentarer:

Bloggarkiv