lördag 22 december 2012

Julleeeeeeeedig...

Ja då är det äntligen dags att få varva ned och umgår med sina nära och kära. Hoppa ur ekorrehjulet ett tag för att helt enkelt få umgås med nära och kära, spinga i pjamas halva dagen och annat skoj. Det blir nog en hel del träning med. Jag känner ändå att familjen kommer först. Barnen växer och man hinner inte med... Så nu är det jul och det är barnens tid.

Idag blir det städning och en tur med avslutningsträning hos bästa Betty. Det ska bli både roligt och skönt. Jag har dock en smygande förkyldning som vägrar ge sig och min nacke ömmar efter en del stress på sista tiden. Härlig stress men ändå stress om ni förstår vad jag menar.

Igår gick årets event för kvinnojouren ut och jag är nyfiken på hur det gick. Fick de några presenter?
Jag var ned i Golden friday igår och då passade jag på att berätta att man faktiskt kan gå förbi kvinnojouren när som helst och lämna en gåva om man vill... Å inte bara för att det är jul? :-)

Igår fick jag ett blomsterbud och var givetvis grymt nyfiken på vem som tagit sig tiden att skicka blommor till lilla mig. Det var en bukett från min chef som tackade så mkt för en rolig julfest som jag varit med och annordnat. Gissa om jag blev glad, ett blommorgram är ju alltid ett blommogram.

Nähä nu skall jag ta tillvara på dagen och fixa i ordning mig lite.

Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv