måndag 31 december 2012

Nyårsafton och världens bästa idé (lånad)

Så är dagen här, den som skapar det där lilla extra kittlandet i magen och kanske också en superstark ångest. NYÅRSAFTON!!!

Dagen/kvällen som skall bli den mest perfekta på året. Inga små krav man ställer på en enda kväll... Hur som helst så har även jag fastnat i fällen om årets mest perfekta kväll... Inte så mycket nu som förr. Nu är jag mest nöjd om det blir en lugn och skön kväll med god mat och dricka, gärna omgiven av de jag älskar mest. Familj som vänner...
Ikväll blir en sån kväll, inga speciella krav utan bara mys.

Så skall man försöka se vad som har hänt under året, svårt att veta och komma ihåg allt kul som hänt. Det är lätt att fokusera på det mindre roliga. Därför tänker jag göra som den här personen.

Jag skall åka och köpa en burk och i den burken skall jag lägga lappar med allt skoj som händer under 2013. Nästa nyårsafton skall jag öppna denna burk och summera allt kul som hänt.
Kul va?

Häng med du med...





En fantastisk sak som hände 2012 var att jag fick ett nytt jobb som jag trivs väldigt bra med.

Hoppas ni har en härlig nyårsafton! Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv