söndag 24 februari 2013

Ett micropass... men ändå.

Idag var det dags och blev äntligen av... Träning, inte vad som helst utan kettlebells.

Jag körde ett longcykle pass på tio minter, varannan arm i en minut fem gånger var. Sen blev det en planktabata på det. Inte så länge men oj så skönt. Det var så länge sen sist och jag vill skynda långsamt.
Gick ju med i sommarfighten men har inte kunnat "fightas" så som jag önskar. Hoppas på att det funkar bra nu och fram över.
Ser fram emot att dela med mig av min kost och träning här så att andra kanske blir lite pepp...

Har en liten enkel målbild på en sjukt vältränad (men ändå kvinnlig) tjej som jag mer än gärna skulle kopiera rent kroppsligt. Den kroppen kräver sjuk disciplin kostmässigt men jag skall verkligen "make an effort" och se hur nära jag kommer.

Kram på er.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv