söndag 24 februari 2013

När man går bananas... På riktigt!!!

Idag har jag fullkomligt gått bananas!

På ett ganska härligt sätt. Jag har köpt ny tv och ny dator. Mest för att jag var tvungen men jag måste ju erkänna att när jag väl gjort det är det kul.
Sist jag köpte tv så var det en liten 28 tums tjocktv (inte så länge sen, harkel harkel). Så den här gången tänkte jag förekomma mig själv och köpte mig en 40 tums smarttv. En vit Samsung.
En tv som passar míg, smart OCH snygg. Don efter person med andra ord...;-)

Massor med roliga funktioner. Jag hade spanat in en annan men jag var ju väldigt lätt måltavla när han började snacka teknisk data. Han förlorade mig när han började snacka om sport på tvn och hur bra det gick att kolla sport på tvn... men han hittade mig snabbt igen.
Så nu har jag en riktigt schysst tv helt enkelt och startade genast ett netflix konto. Vem behöver bry sig om vad som sänds på tv när man har netflix...
Jag är nöjd.

Passade även på att köpa mig en liten Samsung dator. En platt liten fiffig sak som man kan slänga ned i handväskan när man behöver. Aj lajk.

Vi har redan invigt netflixkontot... Vem har sagt att inte materiell lycka är sann lycka...

Kram

Inga kommentarer:

Bloggarkiv