onsdag 20 februari 2013

Ligger i hotellets säng...

Och kollar på tv, nybadad. Japp gott folk ni hörde rätt, n y b a d a d. Så varmt och så skönt.
Om jag ska vara ärlig kan jag inte komma ihåg när jag badade sist. Nu är det Greys på tvn och jag e som en degklump i hela kroppen.
Börjar äntligen (peppar peppar vågar knappt skriva det) friskna till igen och snart är det dags för lite träningsvärk igen. Är ju på resande fot för jobbets vägnar å då är det inte det lättaste att sköta kosten strikt. Jag försöker men ibland har nöden ingen lag. Men jag hänger inte läpp för det utan sköter kosten så ofta jag kan. Resten får bli som det blir.
Jag är ju väl medveten och det är bara onödigt att stressa upp sig. Jag känner pepp och är redo att dra igån träning. Tjohooooo!

Har haft en fantastisk dag i utbildningens tecken och kvällen har också varit härlig. Tänk vad en uppgradering av ett rum, supersmarrig sushi, ett låååångt bad och Greys Anatomy på tvn kan göra!

Kram





Inga kommentarer:

Bloggarkiv