lördag 13 april 2013

Vårkänslor!!! (Altan och utefint)

Nu börjar det bli riktigt go vårfeeling i både kropp och själ och det innebär en massa härliga känslor i kroppen.
Snart kommer man vara konstant sugen på att dricka vin ;-) och att vara ute och pyssla.
Jag har fått riktigt go "uteplats feeling", vilket innebär att jag är sugen på att ordna till min uteplats så att den är riktigt inbjudande att sitta och hänga på. Så nu är det rundsurfning på utemöbler, ute mattor och annat mys som man är sugen på att köpa!
Shopping är ju lite min grej ;-)
Jag var grymt sugen på att skaffa en schysst orientalisk matta för att ge lite skön feeling men jag har nog tagit mitt förnuft till fånga och köper nog utematta istället. Har lite span och tror jag har hittat nåt bra som tål fukt med små hål i så att vatten rnner igenom så att det torkar snabbt.
Jag vill köpa något fint bord med stolar som jag kan ha där ute men jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag vill ha. Jag tänker givetvis  inte köpa något som jag inte vill ha men jag vill ha många bra sittplatser så eftertänksamhet krävs...
Om ni har några bra förslag på prisvärda utemöbler så mottages det gärna.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv