onsdag 15 maj 2013

Idag hände det!!!

Som ni vet så fick jag ett ofrivilligt avbrott på två månader mitt i min träning pga en massa förkylningar/halsont och annat trist. Under två månader hinner det hända mycket med musklerna då styrka är en färskvara. Jag har mentalt haft en kämpig tid som numera ligger bakom mig eftersom jag hittat tillbaks till träningsglädjen med råge. Det enda som fattats mig har varit Kettlebell gnistan. Den har lyst med sin frånvaro.
Jag har kämpat med teknik, inte hittat styrkan och en massa andra pannbens saker. Men jag har stött, blött och nött och idag... så kom den tillbaks. Känslan, som att hitta hem. 
Min bästa coach har sagt att tekniken sitter...men om man inte känner det själv så spelar inte ord så stor roll. Jag har visserligen uppskattat hennes ord och pepp. Men känslan idag är grejt att ha fått nys om igen. 

Idag nötte vi teknik i Jerk, för er som inte vet vad det är kan ni kolla här och även här. Hon är by the way grym!

Så nu tjejer och killar, se upp, för nu är jag tillbaks. Nu vill jag komma upp lite i styrka, om jag lyckas så får vi se vad jag gör av det sen...

Så här ser händerna ut efter ett bra pass... 
Nu är det snart dags att knoppa, natti natt! 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv