söndag 19 augusti 2012

Underbara helg...

Vilken fantastiskt härlig helg det har varit! Gårdagens fest var fantastiskt rolig så tacka alla ni som gjorde den rolig och framför allt ett tack till fina Linda som hade festen. Det var super trevligt!

Det blev m y c k e t snack om träning för min del men det blir väl så att man hittar sina likasinnade och sen gottar vi oss i det vi älskar.
Det blev lite dans och så med och kvällen fullkomligt haglade av komplimanger om hur fräsch och smal jag såg ut. Jag har nog inte riktigt förstått min viktnedgång fast jag ändå har det om ni förstår vad jag menar. Jag är hur som helst toknöjd över att det syns och skall dra igång en periodisk fasta igen för att se vad som händer då. :-P

NU kör vi några veckor och hoppas på det bästa!

Inget vidare bakis idag utan har klippt gräset och målat hus... Vi kommer närmre och närmre målet och det gillar jag.

Kram på er, imorgon e det måndag och vi skall cykla till jobbet igen. Pepp pepp!!!

1 kommentar:

Cina sa...

Vilket härligt inlägg! Man riktigt känner lyckan mellan raderna!! Ha en fin dag!

Bloggarkiv